Of all boys hate

قسم

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com قسم به اون پسری که عشقش جلو چشمش اتو خورد....و رفت خونه با صدایی خواب الود گفت ببخشید عزیزم خواب بودم گوشی رو سایلنت بود....قسم به اون دختری که عکس عشقشو تو گوشی رفیقش دید....قسم به اون پسری که با گوشی رفیقش به عشقش تک زد اما از فرداش شماره همون رفیقشو تو اس ام اس های عشقش دید.....قسم به اون دختری که هنوز تنهاست چون نتونسته عشقشوفراموش کنه.....قسم به اون پسری که عشقشو با رفیقش دید اما به حرمت رفاقت و عشقش به هیچکس هیچی نگفت و گفت ایشالا باهم خوشبخت باشین .....قسم به پسری که بخاطر عشقش سیگاری شد....قسم به اون دختری که گفت  شاید اگر با اون دختره باشه خوشبخت تره.....قسم به خودم که به عشقم گفتم دوست دارم نرو ولی خندید و گفت میرم......اخه من دوسش دارم♥♥♥♥♥ تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

ڪَمَر بـآریڪ
ساعت9:08---5 آذر 1394
تو را مـرور می کنـم به تکـرآر ..!

تـآ خآموشـی ام ؛ نشـآن از فرامـوشی ام نبـآشد !



+ آهنگ "دقیقه هـآم " از علیرضآ طلیسچـی رو دآن کنیـد


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت9:07---5 آذر 1394
به سلآمتی اون زندانی که به مآدرش گفت:قراره فردا برآی چند روز از زندان آزاد شم! می خوآم فرار کنم از این مملکت!

گذشت سآل هآ...! نه تلفنی، نه خبری...!

مآدرش تو دل خودش گفت:حیف این چند سآل زحمتم، چند سآله یه خبری از مآ نگرفته!!

همون روزا که مآدر دلتنگ پسرش شده بود، رفت پیش رئیس زندان و گفت این مشخصات پسر منه، ببین چند سآل پیش، از زندان رفته یا نه؟!

رئیس زندان نگاهی به شناسنامش کرد و گفت:این زندانی ۷ سآل پیش اعدام شده!

مآدرش بغض کرد و گفت: شاید اشتباه می کنید!

رئیس زندان گفت:نه مآدر جآن این تنها زندانی که هیچوقت از یادم نمی ره!

هیچکس نیومد جنآزشو تحویل بگیره مامورای شهرداری خاکش کردن!!!


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت9:07---5 آذر 1394
حقـدر خوبه داشتـن دوستـآیی کهـ وقتـی بآهـآشـون درد ُ دل می کـنی



لـآزمـ نیسـت تهـ حـرفآت بکـی ؛ توروخـدا بیـن خـودمـون بمـونـه هآ : )


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت9:06---5 آذر 1394
+ هــوآی ِ این روزآی ِ شهـرمون شبـآهت عجیبـی بآ مـن داره ..

گـرفتهـ ولـی نمـی بـآره ...

کـــــی بشـهـ ک ِ دوبـآره آفتـآب بزنـه بیرون از لآی ِ ابرآ :'(


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت8:57---5 آذر 1394




من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم
امّـا !!!!
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت8:57---5 آذر 1394




من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم
امّـا !!!!
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت8:57---5 آذر 1394




من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم
امّـا !!!!
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت8:56---5 آذر 1394




من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم
امّـا !!!!
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟
پاسخ:لایک


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت8:56---5 آذر 1394




من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم
امّـا !!!!
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت16:57---2 آذر 1394
جَـو نـَده بـِـه مـَنـ مَـگـه نِـمـیدونـی تــْـورو خـَطـ زَدِه دِلـَمـ اِیـنـو چـَنـد دفه بگم
پاسخ:like


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ