Of all boys hate

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من برعکس خیلیا➘
↜اخلاقم سگ نیس.. 
↜رفتارم تک نیس..??
↜امثالمم کم نیس...????
↜فازم غم نیس...??
↜صِدام بَم نیس...??
↜کمرم خــَم نیس...??
↜حرفام ســَم نیس...??
↜چشمام نــَم نیس...??
↜من خاص نیستم...♛
↜آس و پاس نیستم...??
↜دنبال مخاطب خاص نیستم...??
↜عاشق یاس نیستم ...??
↜اهل هرزگی و لاس نیستم...????
↜برای هیچکس لاستیک زاپاس نیستم...??
↜عقده ای و بی احساس نیستم...??
☜ بازم بگم؟؟ 
↜آقا من برعکس خیلی ها, یه آدم عادی و معمولی ام...??
↜دوس دارم خودم باشم...



نظرات شما عزیزان:

Crazy in love
ساعت19:35---19 آبان 1394
ایولـــــ.....لایکــــ اجیــــــــ

پاسخ:مر30 گلم


مصطفی
ساعت15:53---17 آبان 1394
آورین
پاسخ:ملسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ