Of all boys hate

تسلیت

 

 

 


" دیشب قصه ات را برای کسی گفتم "

و باز عاشقت شدم ...

 

 

 

 

 

 

 

 


نه چتر با خودت داشتی، نه روزنامه، نه چمدان
" عاشقت شدم "
چگونه باید میفهمیدم مسافری؟؟

 

 

گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم: من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم!
دیگه دوستت ندارم …..
وچقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس !؟ غلط میکنی که میری …..
مگه دست خودته ؟ رفتن به این راحتی نیست !
اما …. نمیدانم چه حکمتیست که آدمی
همیشه اینجور وقتها میشنود : به جهنم … !!!

 



نظرات شما عزیزان:

هدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت16:14---16 آبان 1394
بیشعورترین موجود دنیا دل منه!
روزی هزارتا دلیل ومنطق میارم براش، آروم میشه
اما
باز دم دمای شب که میشه می پرسه:
چــــــــرا؟
پاسخ:عالی


هدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت16:12---16 آبان 1394
وقتی کسی روفریب دادی

قبل از اینکه بگی...

چقدراحمق بود...

بگوچقدرآدم بود...

که به من....

اعتمادکرد...!!
پاسخ:لایک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ