Of all boys hate

تسلیت

 

 

 

چه سخت بر من گذشت
آن لحظه ای که برایم
آرزوی خوشبختی کردی ...

 

 

 

 

 

 

سـخت است ، ميـدانی؟
اين هـمه دل در دنيـا است كه هيچـكدام
بـرايم تـنگ نميشـوند

 

 

تنهایی حس بهتریه ؛
نسبت به زمانی که کسی توو زندگیت باشه ،
ولی باز احساس کنی تنهایی ... !!!

 

 

 

 

 

 


برای تو
برای چشمهایت
برای من
برای دردهایم
برای ما
برای این همه تنهایی
ای کاش خــــــــــــدا کاری کند

 



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت17:38---13 آبان 1394
عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییییی به من هم بسریا
پاسخ:mrc chashm


مصطفی
ساعت19:51---12 آبان 1394
تسلیت ! قضیه چی .. کم پیدا شدی ..
پاسخ:خونه نبودم مسافرت بودم واسه همین نیستم


zikzin
ساعت15:46---12 آبان 1394
اهنگشوووووو
واااااای خدای من
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ